معرفی تورهای مختلف

معرفی انواع تورهای خارجی و داخلی ارزان

معرفی تورهای مختلف

معرفی انواع تورهای خارجی و داخلی ارزان

اورامانات

یکی از دیدنی های کردستان که در چند سال اخیر سر زبان ها افتاده است اورامان یا هورامان است. این منطقه کوهستانی فوق العاده زیبا بین مرز ایران و عراق قرار دارد و هرساله مسافران زیادی برای بازدید به این منطقه می آیند. وقتی به اورامان یا اورامانات سفر می کنید در برابر ابهت و شکوه طبیعت غافلگیر خواهید شد. کوه های سر به فلک کشید، دره های پرپیچ و خم، رودخانه های فراوان و ابرها که در نزدیک ترین به فاصله به شما قرار دارند منطقه اورامانات را به یکی از بهترین جاذبه های طبیعی کردستان تبدیل کرده اند.

اورامانات کردستان

پل تاریخی گاران

این پل تاریخی در فاصله ۱۰ کیلومتری مریوان و در امتداد جاده مریوان-سقز قرار گرفته است. پل گاران روی رودخانه گاران واقع شده است و به همین پل گاران نامیده می شود. پل گاران یکی از جاذبه های دیدنی کردستان است و به دوران صفوی برمی گردد. این پل در سال ۱۳۷۹ به عنوان اثر ملی به ثبت رسیده است.

پل گاران

آبشارگویله

جاذبه های کردستان تمامی ندارد و الان می خواهیم یکی از زیباترین آبشارهای منطقه را به شما معرفی کنیم. آبشار گویله در مسیر مریوان به سقز قرار گرفته است و با جاده حدود ۱ کیلومتر فاصله دارد. در فصل بهار که این آبشار پرآب می شود در کنار سرسبزی منطقه فضایی دل انگیز و زیبا به وجود می آورد و مسافران زیادی برای تفریح به این منطقه می آیند.

آبشار گویله

اما شهرستان مریوان دارای جاذبه های منحصر به فرد دیگری هم هست که جز جاذبه های گردشگری کردستان است. بازارچه مرزی مریوان، پل تاریخی گاران، تفرجگاه ملاقوبی، آبشار زیبای گویله، غار کونا شم شم و ده ها اثر طبیعی و تاریخی دیگر.

اورامان تخت

بانه، شهری برای خرید

مطمئنا نام بانه به گوشتان خورده است. مخصوصا اگر اهل خرید کردن هستید. شهرت عمده این شهر مرزی به خاطر مراکز خرید آن می باشد و هر ساله سفرهای داخلی بسیار زیادی به این منظور به بانه انجام می شود. بنابراین اگر قصد خرید در این شهر را دارید، بهتر است در روزهای غیر تعطیل به آن سفر کنید.

شهر بانه